Ik ben een consument

Wat fijn dat je voor een FAKRO product hebt gekozen! Je kunt er op vertrouwen dat de kwaliteit van materialen, zorgvuldigheid van productie en levering tot en met de montage bij jouw thuis aan de hoogste eisen voldoen. Echter kan er een enkele keer iets misgaan of blijkt een product toch nog meer uitleg nodig te hebben. Wij hebben hiernaast een aantal vragen voor je op een rij gezet. En hieronder andere opties die verschillende vragen zullen beantwoorden.
Direct ons service formulier invullen? Dat kan hier.

Mijn product opent of sluit niet goed

Wanneer een FAKRO dakraam niet opent of sluit heeft dat in de meeste gevallen te maken met hoe het dakraam gemonteerd is in het dak. Hierdoor kan het voorkomen dat je het raam wat lastiger kan openen of sluiten.

We adviseren je om contact op te nemen met het montagebedrijf dat het product bij je gemonteerd heeft. Zij zijn verantwoordelijk voor een goede installatie van het dakraam.

Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen

Wat vervelend dat je niet het juiste of een beschadigd FAKRO product hebt ontvangen! We verwijzen je graag door naar het verkooppunt waar ze je verder helpen.

Mijn product functioneert niet (meer) goed

Hoewel al onze FAKRO producten met de grootste zorg worden gemaakt kan het een enkele keer voorkomen dat iets niet goed (meer) functioneert. Om het voor je op te lossen hebben we formulier opgesteld. We willen je vragen dit zo volledig mogelijk in te vullen zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waar vind ik het FAKRO productplaatje op mijn daglichtoplossing?

Elke FAKRO daglichtoplossing is voorzien van een productplaatje. Hierop vind je meer informatie over het product. Je kunt deze informatie nodig hebben voor het bestellen van de juiste zonwering, het bestellen van onderdelen of om ons serviceaanvraagformulier in te vullen. Klik hier om te zien waar je de productplaatjes kunt vinden.

Hoe maak (en houd) ik mijn FAKRO dakraam schoon?

Onze dakramen zijn heel makkelijk schoon te maken.  Kijk hier onderhoud voor meer informatie over het schoonmaken- en houden van FAKRO dakramen.

Ik zie vocht of water bij mijn dakraam, wat nu?

Niets zo vervelend als vocht of druppels bij een raam. Vaak wordt dan ook direct gevreesd voor een lekkage. De ervaring leert dat lekkage aan het dakraam in veel gevallen voortkomt uit niet volledig correcte montage. Controleer daarom eerst de volgende 3 punten:

  • Zie je condensvorming?
  • Was het dakraam volledig gesloten bij regen?
  • Zijn de afwateringsgoten rondom het dakraam volledig schoon?

Is één van bovenstaande van toepassing dan kun je het zelf vaak oplossen. Door het raam volledig te sluiten bij regen en de goten regelmatig met een borstel schoon te maken. Check hier welke maatregelen je kunt nemen tegen condensvorming.

Mocht niets van bovenstaande van toepassing zijn dan verwijzen we je graag door naar het montagebedrijf dat het product bij je gemonteerd heeft. Zij zijn verantwoordelijk voor een goede montage en het verhelpen van een lekkage. Je kunt ook een uitgebreide checklist downloaden.

Kan ik mijn FAKRO product ruilen of retour sturen?

Voor het retour sturen of ruilen verzoeken wij je contact op te nemen met het verkooppunt waar je je FAKRO product hebt gekocht.

Overige opties